Czy jesteś niewolnicą virali i kodzików?

Tylko do jutra do 23:59, -30% z kodem DAJMIZAROBIC. 

Zamawiając z mojego polecenia, dostaniesz -50% na drugą rzecz! 

Wszyscy ją mają, oszaleli na jej punkcie, musisz to mieć! 

 

Znasz? 

Widujesz?

Dajesz się uwieść…?

 

Ustalmy sobie na starcie: nie ma nic złego w korzystaniu z kodów rabatowych, czy wyborze ubrań aktualnie viralowych. Nie ma nic złego, dopóki… robisz to autentycznie. Czyli coś naprawdę Ci się podoba, naprawdę tego potrzebujesz, naprawdę będziesz to nosić z przyjemnością i do Ciebie pasuje. 

 

A co w sytuacji, gdy tak nie jest…? 

 

Kupujesz dużo, zamawiasz z tych kodów, wciąż coś nowego, wciąż coś oglądasz, szukasz. Wydaje Ci się, że to okazje, że tylko na tym korzystasz, że lepiej nie mogłaś trafić. I tak w zasadzie… bez końca. 

 

Co więc robić? 

 

  1. Gdy widzisz jakiś kod rabatowy lub viral, zastanów się na start: czy ja tego na pewno potrzebuję? Najlepiej wyznacz sobie jakiś czas, po którym wrócisz ponownie do tematu i zdecydujesz ostatecznie. 
  2. Patrząc na konkretną rzecz, zweryfikuj: z czym będziesz to nosić, na jakie okazje, czy pasuje do innych moich ubrań? 
  3. Ustal najważniejsze: DLACZEGO chcę to kupić? Bo ktoś powiedział, że warto, że to okazja, że muszę to mieć? Czy może naprawdę szczerze mi się podoba, potrzebuję tego i będę nosić? 
  4. Zadaj sobie pytanie: czy to jest w moim stylu, czy to do mnie pasuje? 
  5. Oceń: czy to naprawdę okazja? Czy ona się nie powtórzy? Czy nie kupię tej rzeczy gdzieś indziej taniej? Czy taka “promocja” nie zdarza się co chwilę i nie jest stałym chwytem danej marki? 

 

Tak, ja wiem – w czasach, gdy kupić coś możemy jednym kliknięciem, bardzo łatwo przychodzą nam takie zakupy. Bo przecież influencerki to takie nasze “koleżanki od wirtualnej kawki”, zwracając się do nas “kochane” i podrzucając nam tylko to, co “sprawdzone i uwielbiane”. 

 

Zawsze odpowiedz sobie na te 5 pytań wyżej. 

Zawsze weź głęboki oddech, zanim coś odruchowo kupisz. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *